bg_image
Drukarnia A-REK
Papiery firmowe eko
Drukarnia A-REK

Papier firmowy to dokument który może w bardziej formalny sposób pokazać dowód komunikacji między firmami lub inne informacje, które przeważnie należy podać. Papier firmowy w formacie A4 na podłożu offset 90g, 170g oraz papierze ekologicznym Refit Cotton Pearl 120g.

Refit Cotton pearl 120 g

Refit Cotton Pearl 120 g to ekologiczny papier upcyclingowy, produkowany z 15 % domieszką włókien bawełnianych.
Do produkcji tego podłoża wykorzystywane są tekstylne produkty uboczne pochodzenia włoskiego, pochodzące z gręplowania, przędzenia i tkania. W związku z procesem produkcji tego podłoża, na swojej powierzchni ma ono widoczne ciemne włókna tkanin. Ta specyficzna faktura podłoża wpływa na czytelność tekstów. Należy zatem unikać zbyt drobnego i jasnego tekstu.
Barwa podłoża wpływa na kolorystykę CMYK co należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu.
Ten ekologiczny papier z ciekawą strukturą pozwala na tworzenie niepowtarzalnych projektów.

A4 (210 x 297 mm)

Produkt w standardowym formacie A4 o wymiarach 210 x 297 mm. Jest to uniwersalny papier firmowy -można na nim bez problemu rysować, robić origami i, jak wiadomo, uzupełniać dokumenty. Służy on także do komunikacji -jak wiadomo, korespondencja z firmami jest niezwykle ważna. Wykorzystanie standardowego papieru firmowego służy obu stronom firmy do komunikacji.
Papier firmowy formatu A4 jest najczęściej stosowany w drukarkach i kserokopiarkach. To właśnie do takiego rodzaju papieru przystosowanych jest większość sprzętów zarówno w firmach, jak i gospodarstwach domowych.
Wykorzystanie papieru firmowego to nie tylko druk. Twoja firma będzie postrzegana dzięki temu jako profesjonalna.
Większość firm używa właśnie papieru firmowego o formacie A4 -jest on wysokiej jakości, a warto, abyś Ty również o niego zadbał w swojej działalności

Jednostronnie kolorowe (4+0 CMYK)

Druk w kolorze CMYK jest to najpopularniejszy rodzaj druku i oznacza po prostu wydruk kolorowy. Ten rodzaj jest najbardziej popularny przy druku materiałów reklamowych i biurowych –takich jak katalogi reklamowe, broszury reklamowe, ulotki i foldery.
Druk kolorowy określa się jako CMYK dlatego, że współczesne maszyny poligraficzne (drukujące) tworzą kolory z mieszania ze sobą czterech tych kolorów bazowych. Jednostronny zadruk w pełnym kolorze (4+0 full kolor CMYK), charakteryzuje kolorystyka najwyższej jakości. Bardzo często spotykamy się z sytuacją w której kolor nie zgadza się z naszymi oczekiwaniami. Wydrukowany projekt graficzny różni się nieco barwami od tego, który widzimy na ekranie naszych monitorów. Rozczarowani klienci obarczają szczególną winą za niezgodność towaru z oczekiwaniami wtedy niewinne drukarnie cyfrowe i cofają w ten sposób swoje zamówienia. Wykorzystanie tego papieru firmowego z pewnością Ci się opłaci! Wysyłając zamówienie na druk materiałów reklamowych, możemy posługiwać się właśnie tymi skrótowymi oznaczeniami. Przykładowo, gdy chcemy wydrukować wizytówkę dwustronnie zadrukowaną, oznaczymy to następująco: 4+4, a gdy jednostronnie: 4+0 (bo druga strona bez druku). Warto dodać, że zamówienia na ten rodzaj druku są bardzo duże!

Dziurkowanie do segregatorów

Dla produktów typu papier firmowy lub notes wykonywane są 2 otwory, zgodnie ze standardami dla mechanizmów 2-ringowych do segregatorów. (rozstaw dziurek to 80 mm a średnica dziurki 6 mm )

Zobacz także:

team image

Papiery firmowe cyfrowe

Papiery firmowe offsetowe z zadrukiem jednostronnym w pełnym kolorze. Formaty A4, A5. Minimalny nakład od 250 szt.

team image

Druki samokopiujące

Druki samokopiujące z zadrukiem jednostronnym lub dwustronnym w pełnym kolorze lub czarno-białym. Klejone na krótszym lub na dłuższym boku. Duży wybór formatów. Nakład: od 1 szt.

team image

Planery/biurwary

Dostępne formaty B3, B2, A2 oraz A3. Z zadrukiem jednostronnie kolorowym (4+0 CMYK). Podłoże offset 80g. Mogą być klejone dolną lub górną krawędzią.