O nas itd itp
Czytaj więcejPapiery firmowe wykonujemy na papierze offsetowym o gramaturze 90 g lub grubszym 170g. Mają one gładką powierzchnię i większą biel niż zwykły papier ksero.

Offset 90g i 170g
Podstawą dobrego wyboru nie jest dobry sprzęt – ale to, jaki mamy papier firmowy.
Nasze papiery firmowe wykonujemy na papierze offsetowym o gramaturze 90 g lub grubszym 170g. Mają one gładką powierzchnię i większą biel niż zwykły papier ksero. Na takim podłożu dokumenty firmowe będą prezentowały się profesjonalnie i zbudują wizerunek Twojej firmy.
Papier offsetowy z pewnością jest to klasyk wśród klasyków do komunikacji biurowej. Ze względu na niepowlekaną powierzchnię papier offsetowy bardzo mocno wchłania farby. Skutkiem tego jest, że kolory wydają się mniej intensywne niż na przykład na papierze kredowym -tak samo w przypadku druku.
Papier offsetowy nadaje się przede wszystkim na niewyszukane rodzaje druku z małą ilością zdjęć.Charakterystyczną cechą papierów offsetowych to z pewnością prostota i uniwersalizm w druku. Służy on przede wszystkim jako druk dokumentów i innych pism. Ten rodzaj druku to idealne rozwiązanie dla osób, które szukają ekonomicznych rozwiązań.
.
A4 (210 x 297 mm)
Produkt w standardowym formacie A4 o wymiarach 210 x 297 mm. Jest to uniwersalny papier firmowy -można na nim bez problemu rysować, robić origami i, jak wiadomo, uzupełniać dokumenty. Służy on także do komunikacji -jak wiadomo, korespondencja z firmami jest niezwykle ważna. Wykorzystanie standardowego papieru firmowego służy obu stronom firmy do komunikacji.
Papier firmowy formatu A4jest najczęściej stosowany w drukarkach i kserokopiarkach. To właśnie do takiego rodzaju papieru przystosowanych jest większość sprzętów zarówno w firmach, jak i gospodarstwach domowych.
Wykorzystanie papieru firmowego to nie tylko druk. Twoja firma będzie postrzegana dzięki temu jako profesjonalna.
Jednostronnie kolorowe (4+0 CMYK)
Druk w kolorze CMYK jest to najpopularniejszy rodzaj druku i oznacza po prostu wydruk kolorowy. Ten rodzaj jest najbardziej popularny przy druku materiałów reklamowych i biurowych –takich jak katalogi reklamowe, broszury reklamowe, ulotki i foldery.
Druk kolorowy określa się jako CMYK dlatego, że współczesne maszyny poligraficzne (drukujące) tworzą kolory z mieszania ze sobą czterech tych kolorów bazowych. Jednostronny zadruk w pełnym kolorze (4+0 full kolor CMYK), charakteryzuje kolorystyka najwyższej jakości. Bardzo często spotykamy się z sytuacją w której kolor nie zgadza się z naszymi oczekiwaniami.
Wydrukowany projekt graficzny różni się nieco barwami od tego, który widzimy na ekranie naszych monitorów. Rozczarowani klienci obarczają szczególną winą za niezgodność towaru z oczekiwaniami wtedy niewinne drukarnie cyfrowe i cofają w ten sposób swoje zamówienia.
Wykorzystanie tego papieru firmowego z pewnością Ci się opłaci! Wysyłając zamówienie na druk materiałów reklamowych, możemy posługiwać się właśnie tymi skrótowymi oznaczeniami. Przykładowo, gdy chcemy wydrukować wizytówkę dwustronnie zadrukowaną, oznaczymy to następująco: 4+4, a gdy jednostronnie: 4+0 (bo druga strona bez druku). Warto dodać, że zamówienia na ten rodzaj druku są bardzo duże!
Dziurkowanie do segregatorów
Dla produktów typu papier firmowy lub notes wykonywane są 2 otwory, zgodnie ze standardami dla mechanizmów 2-ringowych do segregatorów. (rozstaw dziurek to 80 mm a średnica dziurki 6 mm )



Zobacz także:

Papiery firmowe eko
Papier firmowy w formacie A4 na podłożu offset 90g, 170g oraz papierze ekologicznym Refit Cotton Pearl 120g.

Koperty firmowe
Jeśli chcesz aby Twoja korespondencja wyglądała profesjonalnie, koperty z logo to najlepszy wybór.

Planery/biurwary
Dostępne formaty B3, B2, A2 oraz A3. Z zadrukiem jednostronnie kolorowym (4+0 CMYK). Podłoże offset 80g. Mogą być klejone dolną lub górną krawędzią.