O nas itd itp
Czytaj więcejDwustronny potykacz reklamowy jest wyposażony w dwie cienkie bezbarwne blendy – przezroczyste ekrany zabezpieczające dodatkowo grafikę.

Potykacz reklamowy składa się z dwóch tablic, które służą do eksponowania grafiki.
Tablice potykacza reklamowego mają zatrzaskowe, anodowane aluminiowe ramki, które pozwalają na szybkie zamocowanie i wymianę plakatów papierowych, albo grafiki wydrukowanej na tworzywie lub folii.
Dwustronny potykacz reklamowy jest wyposażony w dwie cienkie bezbarwne blendy – przezroczyste ekrany zabezpieczające dodatkowo grafikę.
Standardowe formaty tablic potykacza to: A2, A1, A0, B2, B1, B0, ale wysokość jest zwiększona przez konstrukcyjne profile aluminiowe.
Oferowany Państwu aluminiowy potykacz reklamowy może stać samodzielnie, dzięki zawiasom i stabilizującemu ogranicznikowi rozwarcia tablic.
Składany aluminiowy potykacz reklamowy jest zapakowany w oryginalne tekturowe pudełko, służące wyłącznie do krótkiego użytku – w celu dostarczenia.
Dodatkowo do oferowanego Państwu aluminiowego potykacza z otwieranymi ramkami zatrzaskowymi polecamy wykonanie grafiki dwustronnej.
Trwałą wodoodporną grafikę – do zamocowania w ramkach zatrzaskowych, drukujemy ploterem na:
- papierze plakatowym,
- folii samoprzylepnej z papierowym podkładem
- lub na cienkim tworzywie.
Wydrukowana na folii samoprzylepnej grafika może być:
- naklejona na podłoże tablicy potykacza,
- naklejona na bezbarwną blendę, która jest wyposażeniem potykacza reklamowego
- lub zamocowana w ramkach zatrzaskowych tablicy potykacza
Jakość potykacza reklamowego i wydrukowanej grafiki, plakatu.
Aluminiowy potykacz reklamowy dwustronny jest wykonany w typowej, solidnej jakości produktów seryjnych.
Oznacza to, że na jakość potykacza pozytywnie wpływa masowy sposób produkcji, który u podstawy ma sprawdzone rozwiązania i dopracowaną technikę wytwarzania.
Dwustronny, aluminiowy potykacz reklamowy jest trwały, głównie dlatego, że jest nierdzewny i wykonany z odpowiedniej grubości profili aluminiowych.
Przewidujemy, że potykacz reklamowy będzie służył Państwu przez wiele lat, jeśli tylko będzie używany prawidłowo i zgodnie z oczywistymi zasadami traktowania przedmiotów funkcjonalnych.
Grafika, którą polecamy jako celowy dodatek do wyposażenia potykacza reklamowego jest drukowana przez nas na urządzeniach wielkoformatowych.
Plakaty i grafikę na folii oraz tworzywie, służące do eksponowania na potykaczu reklamowym, drukujemy ploterem solwentowym.
Wydruk jest wysokiej jakości i wodoodporny, a jego trwałość wynosi kilka lat. Nie dotyczy to plakatów papierowych, które z zasady, są nietrwałym nośnikiem grafiki – szczególnie przy ekspozycji zewnętrznej plakatu.
Ogólna jakość oferowanego produktu, jakim jest aluminiowy potykacz reklamowy z grafiką, jest bardzo dobra w stosunku do jego niskiej ceny.
Podobne produkty, jak tablice reklamowe, albo ramy plakatowe są relatywnie droższe, a ich funkcjonalność bywa mniejsza.
Zalety dwustronnego potykacza reklamowego
Głównymi zaletami dwustronnego potykacza reklamowego są: niska cena i duża funkcjonalność.
Zalety aluminiowego potykacza reklamowego to m.in.:
- niska waga i niewielkie gabaryty,
- możliwość łatwego transportu – po złożeniu stojaka,
- możliwość łatwego ustawienia w dogodnym miejscu i szybkiego przemieszczenia /przestawienia – w razie potrzeby,
- profesjonalny i elegancki wygląd nośnika,
- możliwość łatwej i szybkiej wymiany plakatu – wydrukowanej grafiki,
- możliwość wyklejenia powierzchni tablicy czarną folią, do pisania kredą lub białą – do pisania markerem.
- trwałość mechanizmu zatrzaskowego, tj. sprężyn wspomagających otwieranie skrzydełek ramy potykacza,
- możliwość stworzenia systemu reklamowego, przez dodatkowe wyposażenie w nośniki o podobnej stylistyce.
Systemy wystawiennicze
Wśród różnych nośników, które obejmują rozmaite systemy wystawiennicze/prezentacyjne, to właśnie dwustronne potykacze reklamowe – lekkie, uniwersalne stojaki, cieszą się niesłabnącą popularnością. Dzieje się tak nie tylko z powodu niskiej ceny zakupu, ale też powodem jest wiele zalet, które sprawiają, że potykacze reklamowe są niezwykle przydatnym wyposażeniem.
Dodatkowym atutem potykacza reklamowego jest to, że można go wykorzystywać w sposób niekonwencjonalny.
Chociaż ten potykacz reklamowy nie jest przewidziany do celowego pisania markerem sucho-ścieralnym lub spirytusowym na ekranie tablicy, to istnieje taka możliwość.
Istnieje też możliwość naklejania dodatkowych, tymczasowych aplikacji lub umocowania ich w ramkach zatrzaskowych.
Ponadto, interesującym sposobem wykorzystania potykacza reklamowego, może się okazać zastosowanie naklejek magnetycznych lub magnesów, które przymocują tymczasowo dowolne karteczki do metalowego podłoża tablicy potykacza (jeśli dany typ jest wykonany z blachy stalowej, bo opcjonalnie używany do produkcji jest polistyren).
Ciekawym sposobem wzbogacenia funkcjonalności potykacza reklamowego, będzie też zamocowanie na nim kieszeni na ulotki lub wizytówki, a można to zrobić na kilka różnych sposobów.




Zobacz także:

Potykacz z PCV
Stojak jest wykonany z wyginanej do kształtu, jednolitej płyty PCV spienionego, o grubości od 4 do 6 mm, stosowanej zależnie od wymiarów wybranego modelu.

Potykacz aluminiowy z uchwytem
Aluminiowy potykacz reklamowy jest wykonany z anodowanych profili aluminiowych, które tworzą konstrukcję nośną.

Rollupy reklamowe
Roll-upy reklamowe mają standaryzowaną szerokość i wysokość. Większość roll-upów ma wysokość około 200 cm wraz z kasetą (zależnie od wysokości masztu). Roll-upy reklamowe są na tyle lekkie, że bardzo łatwo je przestawić nawet wówczas, gdy są rozłożone.