bg_image
Drukarnia A-REK
Ulotki offsetowe
Drukarnia A-REK

Ulotki offsetowe to sprawdzony i niezawodny sposób promocji. Wysokie nakłady przy niskich kosztach produkcji, oraz zgrabna i zwięzła forma – to największa zaleta.

Rodzaje papieru:

• Kreda błysk/mat 90g

Produkt drukowany na kredzie błysk lub mat o gramaturze 90g. Ze względu na niewielką cenę papiery o mniejszej gramaturze są papierami, które sprawdzają się najlepiej w dużym kolportażu.

• Offset 90g

Papier offsetowy o gramaturze 90g, o gładkiej powierzchni i większej bieli niż zwykły papier ksero. Pozwala na przygotowanie profesjonalnie wyglądających dokumentów i buduje wizerunek firmy.

• Kreda błysk/mat 130g

Produkt drukowany na kredzie błysk o gramaturze 130g. Papiery o mniejszej gramaturze są papierami, które sprawdzają się najlepiej w dużym kolportażu.

• Kreda błysk 170g

Papiery kredowe o wyższych gramaturach często stosowane są do produktów, w których wymagana jest wysoka jakość materiału i odwzorowanie kolorystyczne (np. prospekty, broszury czy foldery firmowe).

• Refit Cotton Pearl 120 g

Refit Cotton Pearl 120 g to ekologiczny papier upcyclingowy, produkowany z 15 % domieszką włókien bawełnianych. Do produkcji tego podłoża wykorzystywane są tekstylne produkty uboczne pochodzenia włoskiego, pochodzące z gręplowania, przędzenia i tkania. W związku z procesem produkcji tego podłoża, na swojej powierzchni ma ono widoczne ciemne włókna tkanin. Ta specyficzna faktura podłoża wpływa na czytelność tekstów. Należy zatem unikać zbyt drobnego i jasnego tekstu. Barwa podłoża wpływa na kolorystykę CMYK co należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu. Ten ekologiczny papier z ciekawą strukturą pozwala na tworzenie niepowtarzalnych projektów.

Uszlachetnienia:

• Bez uszlachetniania (0+0)

Produkt nie jest uszlachetniany.

• Folia błysk jednostronnie – awers (B+0)

Produkt jest uszlachetniany jednostronnie folią błysk, co dodaje mu połysku, ożywia kolory i zwiększa jego trwałość. Na drugiej stronie, niepowleczonej folią błysk, można pisać. Folia błysk, którą często stosuje się do powlekania podłoży papierowych, posiada dwie istotne cechy. Z jednej strony produkty wyglądają bardzo artakcyjnie i zwracają na siebie uwagę, a z drugiej w znacznym stopniu poprawie ulega wytrzymałość podłoża na rozrywanie czy gniecenie.

• Folia błysk dwustronnie (B+B)

Folia błysk, którą produkt jest uszlachetniany z obu stron, ma wyraźny połysk, ożywia też kolory i zwiększa trwałość. Produkt, który posiada podłoże powleczone folią błysk w znacznie większym stopniu zwraca na siebie uwagę. Folia błysk nie tylko nadaje wizytówce lub ulotce wyjątkowy wygląd, lecz także sprawia, że są one odporne na zachlapanie czy przedarcie. Przykładowo, kalendarzyki listkowe posiadające podłoże dwustronnie foliowane wytrzymują użytkowanie przez cały rok.

• Folia mat jednostronnie – awers (M+0)

Produkt uszlachetniany jest z jednej strony matową folią, która nadaje mu elegancji i szyku. Folia mat wycisza nieco kolory i sprawia, że są mniej jaskrawe. Folia mat jednostronnie zastosowana dobrze sprawdzi się w produktach gdzie rewers służy do zapisywania lub stemplowania, jak np. pocztówki. Podłoże papierowe uszlachetnione folią mat, poza swoimi walorami estetycznymi, ma większą wytrzymałość. Produkty zafoliowane są w pewnym stopniu odporne na zachlapanie czy rozerwanie.

• Folia mat dwustronnie (M+M)

Produkt uszlachetniany jest z obu stron folią mat, co zwiększa jego trwałość oraz nadaje mu subtelny, prestiżowy wygląd. Folia mat wycisza kolory, czyni je mniej jaskrawymi. Może powodować rozmazywanie się naniesionych później pieczątek lub odręcznie pisanych informacji. Stosowana jest w projektach, które stawiają na niebanalny wygląd. Matowa folia dwustronnie zastosowana na podłożu papierowym w wymierny sposób zwiększa jego wytrzymałość i trwałość. Produkty, których podłoża z obu stron powleczone są folią mat, dłużej zachowują idealny wygląd.

Kolor:

Jednostronnie kolorowe (4+0 CMYK)

Jednostronny zadruk w pełnym kolorze (4+0 full kolor CMYK).

Dwustronnie kolorowe (4+4 CMYK)

Zadruk produktu w pełnym kolorze CMYK z obu stron.

Zobacz także:

team image

Ulotki składane offsetowe

Ulotki składane offsetowe z zadrukiem jednostronnym lub dwustronnym w pełnym kolorze. Dodatkowe opcje: lakier wybiórczy UV. Minimalny nakład to 250 szt.

team image

Ulotki ekonomiczne

Ulotki ekonomiczne z zadrukiem jednostronnym lub dwustronnym czarno-białym. Dodatkowe opcje tj. falcowanie, dziurkowanie, perforacja itp. Minimalny nakład 200 szt.

team image

Wizytówki cyfrowe

Wizytówki cyfrowe z zadrukiem jednostronnym lub dwustronnym w pełnym kolorze. Dodatkowe uszlachetnienia tj. lakier 3D, hotstamping, tłoczenie itp. Minimalny nakład 100 szt.